Strona domowa / Patronaty Family Buisness / Kongres Liderek Biznesu pod patronatem IBR oraz kwartalnika Family Business

Kongres Liderek Biznesu pod patronatem IBR oraz kwartalnika Family Business

Świadome zarządzanie wpływem to umiejętność, która umożliwia przeciętnemu pracownikowi wyjście przed szereg. Pozwala kreować doświadczenia oraz emocje, które wywołuje marka osobista w otoczeniu biznesowym i prywatnym.

Kongres Liderek Biznesu jest poświęcony samoświadomości, która jest zarówno kapitałem współczesnej liderki, jak i krokiem w stronę zmiany sposobu postrzegania kobiet w strukturach organizacji. Pozwala budować sukces w oparciu o pasję, wizję oraz zaufanie do swoich kompetencji.

Udział w kongresie to dla uczestniczek sposobność do zainspirowania się historiami uznanych menedżerek, a także poznania innowacyjnych rozwiązań prowadzących współczesne liderki do nowego wymiaru zarządzania sukcesem.

Wyselekcjonowane środowisko prelegentów, za którym stoją znaczące sukcesy biznesowe, podzieli się swoim doświadczeniem oraz wskaże najskuteczniejsze rozwiązania realnie wpływające na efektywność biznesową i osobistą.

Prelekcje poprowadzą:

  • Kasia Sokołowska – reżyserka i dyrektor kreatywna pokazów mody, ikona stylu, scenografka, miłośniczka mody.
  • Paulina Smaszcz-Kurzajewska – Dyrektor Komunikacji i PR w międzynarodowych korporacjach, trener biznesu, dziennikarka telewizyjna.
  • Joanna Malinowska-Parzydło – Doświadczony praktyk biznesu. Doradca zarządów w zakresie marki, komunikacji i zarządzania.
  • Małgorzata Czernecka – Ekspert ds. zarządzania energią pracowników, Prezes Zarządu Human Power.
  • Iwona Kossmann – CEO i założycielka Kossmann Fashion Sp. z o.o. oraz CEO Revo Technologies. Liderka biznesu.
  • Sebastian Kotow – Praktyk, badacz, wykładowca akademicki.
  • Łukasz Jemiął
  • Marta Klepka
  • Anna Męczyńska

Program kongresu obejmuje 4 części tematyczne:

Część I AUTENTYCZNOŚĆ W BIZNESIE

Tożsamość kobiety jako fundament budowania świadomego wizerunku zawodowego.

  • Sukces pełną piersią – jak skutecznie realizować cele zawodowe, sięgać wyżej i osiągać prawdziwy sukces i żyć w zgodzie ze samą SOBĄ – spojrzenie Kasi Sokołowskiej.
  • Profesjonalizm, wizerunek i postrzeganie samej siebie – jako podstawa do nawiązywania i utrzymywania wieloletnich relacji biznesowych, czyli cechy kobiety biznesu.
  • Jak zbudować autorytet oraz wykazać się potrzebnymi jak nigdy wcześniej kompetencjami: intuicją, siłą i odwagą, które są podstawami świadomego przywództwa?
  • Turkusowe zarządzanie jako odpowiedź na rynek pracownika – dlaczego kultura organizacyjna staje się najsilniejszym argumentem budującym lojalność pracownika i jak wdrożyć w swojej pracy rozwiązania inspirowane turkusowymi organizacjami.

Część II: WIZERUNEK I ZAUFANIE JAKO KAPITAŁ KOBIETY

Silna marka osobista. Jak konkurować wiarygodnością i zaufaniem w fejkowym świecie?

  • Od powszechnego autolansu do świadomego i mądrego zarządzania wpływem na własne życie i ludzi, których spotykamy.
  • Marka osobista jako efekt odpowiedzialnej komunikacji – 7 Złotych Zasad budowania wpływu w relacjach zawodowych silnych zaufaniem i świadome kreowanie doświadczeń i emocji, które wywołuje nasza marka osobista w otoczeniu biznesowym i prywatnym.
  • Relacje oparte na zaufaniu – jak budować z partnerami biznesowymi długofalowe relacje bazujące na wzajemnych korzyściach typu win-win.
  • Zaufanie jako kluczowy kapitał w czasie kryzysu – jak wykorzystać naszą reputację jako gwarant spójności i integralności biznesu w oczach kontrahentów oraz jak dzięki zaufaniu budować koalicje i szukać sprzymierzeńców w czasie kryzysu.
  • Budowanie zaufania a ubiór. Jak odpowiedni strój może zmienić postrzeganie o danej osobie? Jak świadomie kreować swój wizerunek poprzez wygląd, strój i modę?
  • Projektowanie własnego wizerunku od podstaw. Jak wzbudzać zaufanie wśród partnerów biznesowych wykorzystując modowe life-checki?

Część III: DNA KOBIECEGO SUKCESU: ENERGIA I POCZUCIE WARTOŚCI

Świadome i mądre zarządzanie własną energią życiową.

  • Na ile sposób, w jaki funkcjonujemy wspiera, a na ile sabotuje naszą efektywność i jak świadome zarządzanie energią na poziomie fizycznym, emocjonalnym, mentalnym i duchowym przekłada się na efektywność biznesową?
  • Typologia Kobiet pod względem zarządzania ich własną energią; zasady, które wspierają świadome zarządzanie własną energią życiową.
  • Intuicja jako talent w biznesie – jak budować swój sukces w oparciu o pasję, wizję i zaufanie do swoich kompetencji. Przykład wykorzystania indywidualnych predyspozycji do realizacji zawodowego marzenia – KOSSMANN FASHION.
  • Komunikacja oparta na wartościach – jak udzielać pracownikowi konstruktywnej informacji zwrotnej i prowadzić z nim otwarty dialog prowadzący do lepszej współpracy.

Część IV ŚWIADOME PRZYWÓDZTWO

Zasady stosowania nowoczesnego leadershipu i naturalne atrybuty liderki.

  • Wyznaczanie standardów w świecie biznesu – jak stać się świadomą liderką dzięki konsekwencji i autentyczności w podejmowanych działaniach.
  • Praca lidera to nieustanny proces doskonalenia się – jak naturalnie wybierać ścieżki rozwoju i wyznaczać coraz bardziej śmiałe granice własnych możliwości.
  • Biznes a trendy w modzie. Jak trendy w modzie wpływają na nasze życie prywatne i zawodowe, jak kształtować swój styl i pozostać unikatową w świecie powtarzalnych motywów?
  • Być pewną siebie w biznesie. Jak budować pewność siebie i wiarę we własne możliwości poprzez dopasowanie do siebie mody?

 

W ramach wydarzenia uczestniczki będą miały możliwość prowadzenia rozmów
z prelegentami: ekspertami oraz praktykami ze świata biznesu.

Każda uczestniczka kongresu otrzyma prestiżowy certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu.

13 czerwca 2019 r. | Warszawa

Organizator: Forum Media Polska Sp. z o.o.
Informacje: www.kongresliderekbiznesu.pl

O Magazyn Family Business

Magazyn Family Business
Family Business. Zarządzanie firmą rodzinną to pierwszy w Polsce kwartalnik poświęcony profesjonalizacji zarządzania w firmach rodzinnych. Opisujemy case studies, pokazujemy historie firm rodzinnych, piszą u nas czołowi eksperci z całego świata!

Zobacz również

ZATRUDNIAMY CZŁOWIEKA CZY PRACOWNIKA? WELLBEING RODZINY I CZŁOWIEKA – drogą do łączenia celów biznesowych i ludzkich

INSTYTUT HUMANITES WRAZ Z INSTYTUTEM FIRM RODZINNYCH RUSZA Z INNOWACYJNYM KONKURSEM:FIRMA PRZYJAZNA RODZINIE/ #FIRMA PRZYJAZNA …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.