Strona domowa / Biznes / Finanse / Jak kreować wartość znaku towarowego ?

Jak kreować wartość znaku towarowego ?

O Marta Pszczółkowska

Analityk w CMT Advisory. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na specjalnościach Inwestycje Kapitałowe i Strategie Finansowe Przedsiębiorstwa oraz Zarządzanie Finansami Prywatnymi. Specjalizuje się w modelowaniu finansowym i wycenach przedsiębiorstw oraz wartości niematerialnych i prawnych. W ramach programu The Chartered Financial Analyst (CFA) zrealizowała dwa etapy egzaminów.

Zobacz również

Jak efektywnie zarządzać kosztami pracy

Jak efektywnie zarządzać kosztami pracy

Obecnie jednym z priorytetów dla wielu firm w Polsce, także firm rodzinnych, jest efektywność operacyjna. …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.